سلامبعد از مدتها خواستم چند خط بنویسم ، این روزا خیلی دلتنگم اکثر بچه ها نیستنحمیدعلیو ....رفتن حمید بیشتر از همه اذیتم میکنه ، وقتی بود خیالم از بابت همه چی راحت بود ، یک بود که مدریت میکرد از همه بیشتر منو وقتی ناراحت بودم و عصبی الان نیست ، مشکلات شخصی و دلمشغولی های خودم یه طرف کارای هیئت و گروه جهادی یه طرف خیلی دعا کنید برام خیلییاعلی+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت 13:55  توسط خادم اهل بیت(ع) | جان یارالی (وبلاگ شخصی امین رزمگیری)...
ما را در سایت جان یارالی (وبلاگ شخصی امین رزمگیری) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:56